SPØRGSMÅL OG SVAR

HER FINDER DU SVAR PÅ DE OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

PROGRAM OG SPILLETIDER

Hvor langt frem kan jeg se programmet?

Programmet bliver lagt hver tirsdag 8 dage frem. Den nye programperiode løber derfor fra torsdag til og med onsdag i ugen efter. Vi opdaterer programmet hver mandag eftermiddag.

Da det til tider kan være svært at forudsige, hvilke film, der er mest populære, lægger vi vores program ugentligt. Dette gøres, idet vi tilstræber os at imødekomme udbud og efterspørgsel på film bedst muligt.

Enkelte filmtitler kan være programlagt længere ud i fremtiden. Dette kan skyldes en vis sikkerhed om populariteten, f.eks. kan der være tale om en specialforestilling eller forpremiere. Er visningen programlagt og forsalget startet, kan du trygt købe dine billettere til længere ud i fremtiden.

Hvornår afholdes der Babybio?

Babybio afholdes normalt som den første visning til den pågældende film hver onsdag. Oftest er dette kl.10.30. Arrangementet er forbeholdt nybagte forældre, og afvikles med dæmpet lyd og en smule lys i salen.

Uddybende informationer og program findes HER.

 

Hvor finder jeg de film, der endnu ikke er programlagt?

Du finder en oversigt over vores fremtidige film under siden ”Kommende film” på vores hjemmeside. Her ses et line up af filmtitler og datoer flere år frem i tiden. Dog skal der tages forbehold for ændringer i både titler og datoer, specielt i lyset af Corona krisen. Flere filmselskaber har løbende både skubbet premieredatoer og trukket film tilbage.

Oversigten forventes derfor at ændres løbende Jo længere ude i fremtiden, jo mere usikker er oversigten. Se de kommende film HER

Hvorfor kan jeg ikke finde en specifik film under kommende film?

Der kan være flere årsager til, at en specifik film ikke får premiere i CinemaxX. Filminstitutterne vælger selv, om deres film tilbydes til biografen. Biografen vælger ligeledes selv, om vi takker ja eller nej.

Vi vil naturligvis gerne tilbyde vores gæster det størst mulige antal film at vælge imellem. Dog prioriteres nogle titler somme tider frem for andre. Det kan eksempelvis være, at den fravalgte film ikke vurderes til at matche vores publikum i lige så høj grad som andre.

Yderligere har omstændighederne også udviklet sig, i takt med Corona krisens påvirkning på filmindustrien. Under biografernes nedlukning valgte enkelte filminstitutter at benytte deres streamingtjenester frem for at skubbe premieredatoen. Dette betyder, at enkelte visninger løbende er og kan blive trukket fra vores kommende filmprogram.

Hvornår slutter min forestilling?

Under fakta på filmens underside kan du finde filmens længde. Da der ved normale forestillinger er lidt over 15 minutters reklamer og trailers, skal du lægge det til filmens længde for at kende sluttidspunktet +/- 5 minutter

ÅBNINGSTIDER OG BILLETSALG

Hvad er jeres åbningstider?

Billetsalget starter 30 min før den første visning, og lukker 15 min efter den sidste. Derfor varierer åbningstiderne efter vores program. Typisk åbner vi kl. 10.30 og lukker kl. 21.45.

Telefonen er åben fra kl. 13-17 alle dage. Ellers er du altid mere end velkommen til at sende en mail til bestilling@Cinemaxx.dk.

Hvornår slutter billetsalget til en visning?

Af hensyn til det øvrige publikum, er det ikke muligt at købe billet senere end 15 min. efter forestillingens starttidspunkt.

Hvornår starter forsalget?

Som medlem af Club CinemaxX vil du få direkte besked om forsalgsstart på større film. Er du ikke allerede medlem kan du tilmelde dig HER

På forsiden her på sitet, bliver nyheder omkring forsalg og forpremierer slået op, yderligere poster vi også nyheder på vores Facebook side. På vores eventside kan du følge forpremierer og andre events.

REFUNDERING

Hvordan refunderer jeg min billet?

Ønsker du at fortryde et billetkøb, kan refunderingen som udgangspunkt ske ved henvendelse inden forestillingens starttidspunkt. Er billetterne købt online, behøver du ikke besøge biografen. Her kan du enten ringe til os på 70 101 202  eller videresende den købskvittering du modtog på mail til bestilling@cinemaxx.dk. Det er vigtigt, at du i mailen tydeliggør, hvilke billetter du ønsker refunderet. Ved henvendelse telefonisk eller pr. mail, kan henvendelsen senest rettes kl.21.15, da vores servicecenter lukker her - Uanset om din film starter efter dette tidspunkt.

Er billetterne købt fysisk i biografen, kræver det en fysisk henvendelse for at få refunderet købet. Møder du fysisk op i biografen, kan refunderingen til gengæld ske frem til filmstart uanset klokkeslæt.

 

Hvordan refunderer jeg min billet købt med gavebillet eller anden voucher?

Med undtagelse af ”Biografklub Danmark” gavekort kan billetter købt med gavebilletter eller vouchers ikke refunderes. Dette fremgår også af infoboksen ved indløsningen online:

Dog tilbyder vi som ekstra service at reservere billetter til en allerede programlagt dato, hvor vi noterer brugen af den pågældende voucher. På den måde får du alligevel mulighed for at få glæde af voucheren.

Ønsker du at annullere billetter købt med gavebilletter eller vouchers, har du følgende muligheder:

​Er billetterne købt online, kan du enten ringe til os på 70 101 202 eller videresende den købskvittering du modtog på mail til Bestilling@cinemaxx.dk. Det er vigtigt, at du i mailen tydeliggør hvilke billetter du ønsker refunderet, samt hvilke billetter du ønsker ved en eventuel reservation. Dette skal foregår før filmstart og senest kl.21.15 hvor vores servicecenter lukker. 

Er billetterne købt fysisk i biografen, kræver det en fysisk henvendelse for at få refunderet købet. Dette skal fortsat foregå før filmstart. Her kan du samtidig vælge nye pladser til en programlagt dato.

CLUB CINEMAXX

Hvordan bliver jeg medlem af Club CinemaxX?

Du kan frit og tilmelde dig vores kundeklub ”Club CinemaxX”. Skulle du være i tvivl om hvordan, findes en guide nedenfor:

1) Når du befinder dig på forsiden af hjemmesiden, finder du tilmeldingsfunktionen øverst til højre, som du klikker på.

2) Indtast dernæst din e-mailadresse i rubrikken vist nedenfor

3) Registreringen kræver en række informationer, der er relevante under fremtidige bestillinger. Udfyld venligst skemaet som vist nedenfor. Husk at acceptere medlemsvilkårene ved at sætte flueben i boksen.

4) Du vil herefter få tilsendt en mail, der indeholder en midlertidig adgangskode til når du skal logge ind første gang.

Hvilke fordele er der ved at være medlem af Club CinemaxX?

Som Club CinemaxX medlem optjener du bonuspoint, hver gang du køber billetter via din bruger. Dine bonuspoint kan indløses til køb af bonusbilletter, popcorn og sodavand. Derudover tilmeldes du vores nyhedsbrev, hvor du oplyses om forpremierer, særarrangementer m.m.

Du finder uddybende informationer om Club CinemaxX fordelene HER. Her finder du også en uddybende Q&A, som er specifikt rettet til Club CinemaxX spørgsmål.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min adgangskode til min Club CinemaxX profil?

Nedenfor finder du en guide i tilfælde af glemt adgangskode:


1)
Lige under log ind feltet til Club CinemaxX vælger du linket ”Glemt password”.

2) Her skal du indtaste din e-mailadresse og en sikkerhedskode. Dernæst klikker du på ”Send adgangskode”, som du vil modtaget pr Mail.

Hvornår modtager jeg Club CinemaxX pointene fra et køb?

Pointene fra købet bliver automatisk indsat på din Club CinemaxX konto indenfor 24 timer efter den pågældende forestilling er afviklet.

Dvs. køber du den 1. januar billetter til en forestilling den 10. januar, kan du først se dine point, 24 timer efter forestillingen har været afviklet den 10. januar.

GAVEKORT OG VOUCHERS

Hvordan vælger jeg pladser hjemmefra, hvis jeg har en voucher eller et gavekort?

De fleste typer af vouchers gældende til CinemaxX, kan indløses online. Du kan derfor med få undtagelser, sagtens booke billetter hjemmefra, selvom du ønsker at bruge en voucher.

Nedenfor finder du en guide til indløsning af gavekort og vouchers online. Har du et GoDream gavekort, henvises der i stedet til guiden til indløsning af GoDream.

Guide til indløsning:
Når du har valgt den ønskede by, dato, film og tidspunkt gør du som følgende:

1) Vælg først antal sæder. Her vælger du det samlede antal personer, ikke antallet af vouchers du ønsker indløst. Skal I eksempelvis 4 personer afsted, men har kun 2 gavebilletter, skal du vælge 4 sæder.

2) Vælg derefter de pladser du ønsker i saloversigten

3) Du kan nu indløse dine gavekort eller vouchers. Tryk på rubrikken under overskriften ”Indløs gavebillet eller rabatkode”

Du kan indløse vouchers fra:

GoDream, Biografklub Danmark, Bilka, Føtex, Fætter BR, Kvickly, Super Brugsen, Daglig Brugsen eller IRMA, samt gavebilletter udstedt af CinemaxX.

Tjek altid listen over indløsningssteder på pakken, for at sikre, at gavekortet eller voucheren er gyldig i CinemaxX. Flere af ovenstående udbydere sælger også vouchers, der ikke er gældende i CinemaxX.

4) Indtast derefter den kode der står på selve kuponen.

5) Skal du indtaste flere typer af gavekort eller vouchers, skal du blot adskille koderne med et komma. Når du har indtastet det ønskede antal af gavekort eller vouchers, trykker du på knappen ”Indløs”.

6) Dine gavekort eller vouchers er nu indløst, og du kan fortsætte din booking ved at trykke ”køb valgte” nederst på siden.

Hvordan indløser jeg mit GoDream gavekort?

GUIDE TIL GODREAM AKTIVERING

Har du et GoDream gavekort, kan du både indløse det fysisk i biografen og online. Før du kan indløse det, skal du aktivere gavekoret på GoDreams hjemmeside. Er du i tvivl om hvordan, findes en guide ovenfor. Har du allerede aktiveret dit gavekort, kan du gå videre til guiden for online indløsning nedenfor.

Guide til indløsning:
Når du har valgt den ønskede by, dato, film og tidspunkt gør du som følgende:

1) Vælg først antal sæder. Her vælger du det samlede antal personer, ikke antallet af gavebilletter du ønsker indløst. Skal i eksempelvis 4 personer afsted, men har kun 2 gavebilletter, skal du vælge 4 sæder.

2) Vælg derefter de pladser du ønsker i saloversigten

3) Du kan nu indløse dit gavekort. Tryk på rubrikken under overskriften ”Indløs gavebillet eller rabatkode”

4) Indtast derefter den kode der står ved den enkelte billet. Det er altså den kode du modtager når gavekortet er aktiveret, ikke den kode der står i æsken. Bemærk, at du kun skal indtaste koden for billetten, ikke menuen hvis denne medfølger.

5) Skal du indtaste flere typer af gavekort eller vouchers, skal du blot adskille koderne med et komma. Når du har indtastet det ønskede antal af gavekort eller vouchers, trykker du på knappen ”Indløs”.

6) Dine gavekort eller vouchers er nu indløst, og du kan fortsætte din booking ved at trykke ”køb valgte” nederst på siden.

Kan jeg få forlænget et gavekort eller en voucher der er udløbet?

En eventuel forlængelse af et gavekort eller en voucher, afhænger af typen og hvor det er udstedt. Ofte kan gavekortet eller voucheren forlænges mod betaling. 

Ønsker du dette, bedes du venligst sende en mail til Cinemaxx@cinemaxx.dk, hvor du vedhæfter et billede af gavekortet/voucheren. Bemærk venligst, at svartiden på dette oftest er 1-5 hverdage. 

Bemærk venligst, at fribilletter IKKE kan forlænges. 

GUIDE TIL ONLINEBESTILLING

Hvordan køber jeg billetter fra min computer?

Du kan købe billetter online via vores egen hjemmeside. Er du i tvivl om hvordan, findes en guide til vores egen hjemmeside nedenfor.

Bemærk venligst, at denne guide er rettet til online køb via en computer. Ønsker du i stedet at købe billetter via en smartphone eller tablet, henvises der til guiden for dette.

1)  Gå til forsiden på cinemaxx.dk og vælg den ønskede by øverst i venstre hjørne.

2) Når du har valgt den ønskede by, kan du vælge den ønskede dato som vist nedenfor. Du kan nu se programmet for den pågældende dato.

3) Når du har fundet den ønskede film, kan du vælge tidspunkt, ved at trykke på det ønskede klokkeslæt.

*Alternativt kan du starte med at vælge film, derefter dato og slutteligt tidspunkt.

4) Du befinder dig nu i saloversigten. Her starter du med at vælge antal sæder.

5) Klik derefter på de ønskede pladser i saloversigten.

6) Har du et gavekort eller en voucher indløses den nu. Er du i tvivl om hvordan, henvises der til guiden for indløsning af gavekort og vouchers.

7) Du kan nu gå videre til betaling. Er du allerede logget ind, ryger du direkte videre til betaling. Hvis ikke, får du nu muligheden for at logge ind med Club CinemaxX, Facebook eller fortsætte uden log ind. Du kan også vælge at oprette en bruger.

8) Du kan nu se en bestillingsbekræftigelse og kan godkende bestillingen. Tryk først på den korttype du ønsker at betale med. Husk at acceptere betalingsbetingelserne ved at sætte flueben i boksen som vist nedenfor. Tryk dernæst videre til betaling.

9) Udfyld alle rubrikker for at gennemføre købet som vist nedenfor. Tryk derefter på udfør betaling.

10) Slutteligt skal du godkende din betaling med NemID, som du er vant til

11) Du har nu købt billetter. Du modtager snarest muligt en købskvittering på mail.

Hvordan køber jeg billetter fra min smartphone eller tablet?

Du kan både købe billetter online via vores egen hjemmeside og Kino.dk. Er du i tvivl om hvordan, findes en guide til vores egen hjemmeside nedenfor.

Bemærk venligst, at denne guide er rettet til online køb via en smartphone eller tablet. Ønsker du i stedet at købe billetter via en computer, henvises der til guiden for dette.

1)  Først skal du via en browser gå på vores hjemmeside.

2)  Du befinder dig nu på forsiden, og kan vælge den ønskede by øverst i højre hjørne, ved at trykke på menuen.

3) Når du har valgt den ønskede by, kan du vælge den ønskede dato som vist nedenfor. Du kan nu se programmet for den pågældende dato.

4) Når du har fundet den ønskede film, kan du vælge tidspunkt ved at trykke på det ønskede klokkeslæt.

*Alternativt kan du starte med at vælge film, derefter dato og slutteligt tidspunkt som vist nedenfor.

5) Du befinder dig nu i saloversigten. Her starter du med at vælge antal sæder.

6) Klik derefter de ønskede pladser i saloversigten.

7) Har du et gavekort eller en voucher indløses den nu. Er du i tvivl om hvordan, henvises der til guiden for indløsning af gavekort og vouchers.

8) Du kan nu gå videre til betaling. Her indtaster du din mailadresse som vist nedenfor

9) Er du allerede logget ind, ryger du direkte videre til betaling. Hvis ikke, får du nu muligheden for at fortsætte købet uden en bruger.

10) Du kan nu se en bestillingsbekræftigelse, og skal nu godkende bestilling. Tryk først på den korttype du ønsker at betale med. Husk at acceptere betalingsbetingelserne ved at sætte flueben i boksen som vist nedenfor. Tryk dernæst videre til betaling.

11) Udfyld alle rubrikker for at gennemføre købet som vist nedenfor. Tryk derefter på udfør betaling.

12) Slutteligt skal du godkende dit køb med NemID 

13) Du har nu købt billetter. Du modtager snarest muligt en købskvittering på mail.

PARKERING

Hvordan fungerer parkeringen i København?

Fisketorvet tilbyder gratis parkering i 2 timer for alle. Skal du i biografen, har du dog mulighed for at udvide denne med 4 timer, så du opnår 6 timers gratis parkering.

Når du kører ind i parkeringsområdet, scannes nummerpladen automatisk. Det er vigtigt du benytter Fisketorvet kundeparkering, på plan 0 eller Plan 3. Fra det øjeblik nummerpladen scannes, starter din parkering. I biografen har du mulighed for at indtaste dit registreringsnummer. Når dette er gjort, får du automatisk tildelt 4 timers yderligere gratis parkering. Bemærk parkeringen kun er gratis den dag, dine billetter er gyldige til.

Holder du parkeret i længere end 6 timer, gør vi opmærksom på, at du skal betale restbeløbet. Dette gør du blot før udkørsel, ved standeren i parkeringskælderen.

Kommer I hertil i flere biler, kan I hver især indtaste jeres bils registreringsnummer på de opsatte tablets. Systemet har indbygget mulighed for at få tilsendt individuelle parkeringskvitteringer. Det er kun ”bestillerens” nummerplade der fremgår af den kvittering der bliver udsendt i forbindelse med billetkøbet

PRISER OG RABATTER

Hvorfor varierer priserne?

Billetprisen varierer afhængig af filmens længde, type (2D/3D), placering i salen, spilletider og mellem forskellige sale.


De specifikke rabatter, tillæg og specielle priser ses i vores prisliste HER 

Hvorfor tillægges der 8 kr. til den samlede pris når jeg bestiller online?

Der er et bookinggebyr på 8 kr. på hver bestilling. Dette er med til at dække omkostningerne til drift og udvikling af vores online booking system (denne service leveres af en ekstern partner).

Kan jeg få studie- og pensionistrabat?

Vi tilbyder hverken studie- eller pensionistrabat i CinemaxX.

KØRESTOLSBRUGER, LEDSAGERORDNING OG FØRERHUND

Har CinemaxX en ledsagerordning?

Ja, det har vi. Det betyder, at handicappede, der har behov for en hjælper, kan få denne gratis med i biografen, mod fremvisning af et gyldigt ledsagerkort udstedt af Danske Handicaporganisationer, Høje Tåstrup.

Ledsagerkortet giver indehaveren ret til at indløse en billet til en ledsager uden beregning til alle vores ordinære visninger (Altså ikke forpremierer, gallapremierer og andre særarrangementer), forudsat at indehaveren af ledsagerkortet køber en normal billet til fuld pris.

Det er desværre ikke muligt at købe billetter med ledsagerkort online. Dog er det muligt for gæster med ledsagerkort at ringe ind og reservere billetter. Det kræver blot, at de medbringer et gyldigt ledsagerkort ved afhentningen, der skal ske minimum 30 min før filmstart.

Vi gør opmærksomme på, at der kan forekomme særlige restriktioner fra filmselskaberne, som betyder, at vi må afvise ledsagerkort til enkelte titler eller i udvalgte perioder.

Hvis du er i tvivl om dit ledsagerkort kan benyttes til en specifik forestilling, er du altid velkommen til at ringe.

Kan man komme i biografen som kørestolsbruger?

Ja, det kan man. Vi har minimum 2 kørestolspladser i alle vores sale, med normale sæder lige ved siden af, såfremt man skulle ønske dette.

Da kørestolspladserne ikke kan købes online, er man velkommen til at ringe og reservere dem på 70 101 202 i tidsrummet kl. 13-20.

Uddybende informationer til kørestolsbrugere findes HER

Må jeg medbringe min førerhund?

Ja, det er tilladt at medbringe en servicehund, da hunden betragtes som et hjælpemiddel. Ønsker du at medbringe din servicehund i biografen, bedes du kontakte os på 70 101 202 

Dog gøres der opmærksom på, at lydniveauet ikke er egnet for hunde. Medbringes en servicehund er det på eget ansvar.

FEJL UNDER KØB

Jeg har ikke modtaget en købskvittering, er min bestilling gået igennem?

Som udgangspunkt bør du altid modtage en købskvittering på mail, når du køber billetter online. Har du ikke modtaget denne, kunne det tyde på, at købet ikke blev gennemført. Alternativt kan der have været en tastefejl under indtastningen af e-mailadressen, eller der kan være tilknyttet en gammel e-mailadresse til din Club Cinemaxx konto, hvis du har foretaget købet igennem denne.

Er du i tvivl om købet er gennemført, bedes du dog kontakte os på 70 101 202

Hvad skal jeg gøre, hvis købet ikke gik igennem, men beløbet er reserveret på min konto?

Skulle der opstå en fejl under bestillingen af billetter online, resulterende i at købet ikke gennemføres, kan beløbet figurere som reserveret på din konto. Dette afhænger af den benyttede korttype, samt hvor fejlen i processen opstod.

Det er vigtigt, at der skelnes mellem, om beløbet er reserveret / ventede eller trukket.
Er beløbet trukket, bedes du venligst henvende dig til
bestilling@cinemaxx.dk, hvor du vedhæfter et billede af transaktionen på din konto.

Er beløbet blot reserveret, skyldes det formentlig, at du har benyttet dig af et MasterCard eller et Visa Electron. I sådanne situationer vil din bank reservere beløbet på din konto.

Hvornår beløbet frigives, vil variere afhængig af, hvilken bank du har. Dog vil du kunne forvente at have beløbet tilbage på din konto indenfor nærmeste fremtid.

Henvendelser angående beløbets reservationsperiode, bedes derfor stilles direkte til din respektive bank.

ØVRIGE OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvilke betalingsmidler kan jeg benytte?

Både online og fysisk i biografen kan du betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa elektron, Maestro, MasterCard, UnionPay og JCB.

Det er desuden også muligt at betale med kontanter fysisk i biografen. Vi tager desværre ikke imod Mobile Pay.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt en genstand i biografen?

Du kan enten henvende dig fysisk eller på 70 101 202 i tidsrummet kl. 13-20.

Kan jeg ikke reservere billetter?

Det er ikke muligt at reservere billetter til CinemaxX. Dette gælder både ved fysisk fremmøde, telefonisk og online. Skal du indløse en voucher eller et gavekort, kan dette gøres online. Er du i tvivl om hvordan, henvises der til guiden under ”Gavekort og vouchers”.

Er du kørestolsbruger eller har du behov for at medbringe en førerhund, bedes du venligst kontakte os på 70 101 202 i tidsrummet kl. 13-20.

Er der undertekster på danske film?

Som udgangspunkt viser vi ikke danske film med danske undertekster, da efterspørgslen har vist sig at være lav. Skulle der undtagelsesvist være en dansk visning med danske undertekster, vil dette fremgå af beskrivelsen af filmen.

Hvorfor er der censur regler?

Alle film gennemgår en vurdering af medierådet, der afgør, hvilken censur de enkelte film skal underlægges. Medierådets vurderingsudvalg er opdelt i 4 kategorier, der sætter aldersgrænsen for adgangen til de enkelte film. Disse 4 ses nedenfor

TILLADT FOR ALLE
FRARÅDES BØRN UNDER 7 ÅR
TILLADT FOR BØRN FRA 11 ÅR
TILLADT FOR BØRN FRA 15 ÅR

Børn må se en 11-års film fra den dag de fylder 11 år, og en 15-års film fra den dag de fylder 15 år.

Børn der er fyldt 7 år, må se alle film trods censur i følge med en voksen, altså en person, der er fyldt 18 år. Dog bør medierådet anbefaling tages i betragtning.

Det er lovgivning i Danmark, at biograferne følger medierådets vurdering af censuren på en film. Derfor skal ID forevises mod forlangende.

Vil du vide mere om censurregler, kan du finde en uddybende forklaring HER

Kan jeg rykke mine købte billetter?

Nej, det er desværre ikke muligt at rykke købte billetter til en anden forestilling, eller et andet tidspunkt. Når du køber billetter, køber du specifikke pladser til en specifik dato, tidspunkt, titel og sal. Det er derfor ikke muligt at rykke købet direkte. Til gengæld kan købet refunderes, hvorefter du kan foretage et nyt køb.

Ønsker du at fortryde et billetkøb, kan refunderingen som udgangspunkt ske ved henvendelse inden forestillingens starttidspunkt. Er billetterne købt online, behøver du ikke besøge biografen. Her kan du enten ringe til os på 70 101 202  eller videresende den købskvittering du modtog på mail til bestilling@cinemaxx.dk. Det er vigtigt, at du i mailen tydeliggør, hvilke billetter du ønsker refunderet. Ved henvendelse telefonisk eller pr. mail, kan henvendelsen senest rettes kl.21.15, da vores servicecenter lukker her - Uanset om din film starter efter dette tidspunkt.

Er billetterne købt fysisk i biografen, kræver det en fysisk henvendelse for at få refunderet købet. Møder du fysisk op i biografen, kan refunderingen til gengæld ske frem til filmstart uanset klokkeslæt.

Må jeg ryge i biografen?

Det er ikke tilladt at ryge i biografen. Forbuddet gælder både i foyer og i salene. I salene må el-cigaretter heller ikke benyttes.

Jeg har købt til den forkerte biograf, spilletid, dato eller placering

Hvis du har købt billetter til den forkerte biograf, spilletid eller dato kan du vælge at refundere dine billetter og købe nogen nye.

For refundering skal du dog være opmærksom på, at det skal ske INDEN forestillingens start.

Henvender du dig fysisk i vores billetsalg, kan vores billetsalgsmedarbejder hjælpe med at annullere dine nuværende billetter, samt sælge de nye billetter til den ønskede forestilling. Bemærk, hvis købet er foretaget online, går der 1-4 hverdage, før pengene er tilbageført til kontoen igen.

Hvis der ikke er tale om en fysisk henvendelse skal du gøre flg.:

Bemærk: Der vil i praksis være tale om at du får refunderet dit oprindelige køb og køber nye billetter. 

For refundering:

Ønsker du at fortryde et billetkøb, kan refunderingen som udgangspunkt ske ved henvendelse inden forestillingens starttidspunkt. Er billetterne købt online, behøver du ikke besøge biografen. Her kan du enten ringe til os på 70 101 202  eller videresende den købskvittering du modtog på mail til bestilling@cinemaxx.dk. Det er vigtigt, at du i mailen tydeliggør, hvilke billetter du ønsker refunderet. Ved henvendelse telefonisk eller pr. mail, kan henvendelsen senest rettes kl.21.15, da vores servicecenter lukker her - Uanset om din film starter efter dette tidspunkt.

Er billetterne købt fysisk i biografen, kræver det en fysisk henvendelse for at få refunderet købet. Møder du fysisk op i biografen, kan refunderingen til gengæld ske frem til filmstart uanset klokkeslæt.